środa, 14 maja 2014

Rozdział 1

 Jak zapewne już wiecie gram w Chemiku. Gra mi się tam naprawdę super. Dziewczyny są bardzo miłe, zresztą tak samo jak trener, lecz pewnego dnia zdarzyła się sytuacja nie przyjemna dla mnie... Trener oświadczył mi, że rozmawiał z prezesem i chcą rozwiązac ze mną umowę...Kolejnego dnia byłam skazana na zabranie swoich rzeczy i pożegnanie się z dziewczynami... Gdy wychodziłam z hali, gdzie miały na mnie czekac siatkarki z Polic ujrzałam je i... Grono naszych kibiców. Podziękowali mi za to co zrobiłam dla klubu i miło mnie pożegnali, a ja się popłakała... " Nic nie trwa wiecznie..." - pomyślałam i po podziękowaniu im z mojej strony za to wspaniałe pożegnanie poszłam do auta.

Tydzień później

Musiałam wybrac nowy klub... Dostałam oferty od:
- Impelu Wrocław
- Atomu Trefla Sopot
I...
- PGE Skry Bełchatów
Trochę mnie zdziwiła oferta od Skry, ale słyszałam, że wprowadzili nowe zasady... W klubie dla mężczyzn może byc jedna kobieta... " Yeah! " - pomyślałam i od razu zadzwoniłam do mojego menadżera i powiedziałam, że wybieram Skrę... Był bardzo zadowolony, że akurat wybrałam ten klub, bo to naprawdę klub w którym gra się na wysokim poziomie.


Pierwszy trening w Bełchatowie  

 Stylizacja That's what I like ;)
Tak ubrana. :)

Po zaparkowaniu samochodu weszłam na hale.
Wiktoria: Hmm... Nikogo nie ma... Może są jeszcze w szatni...- pomyślałam i udałam się w stronę szatni.
Idę i widzę idącego w moją stronę Włodarczyka.
Wiktoria: Jaki on przystojny...- myślę- Nie no Wika! Nie przyszłaś tutaj podrywac chłopaków! - po chwili się ocknęłam.
Przez te moje namysły wpadłam na Wojtka.
Wojtek: Uważaj jak cho... dzisz... - patrzy na mnie jak zamurowany
Wiktoria: Ymm... Przepraszam... - zakłopotana poszłam do szatni

Wchodzę do szatni

Karol: O i jest nasza Wiktoria! - podbiega do mnie z otwartymi namiotami i mocno przytula. Po chwili zrobił krok do tyłu. - Teraz zapoznam Cię z chłopakami. - i tej jego słodki uśmiech.
Wiktoria: Ok- również się uśmiechnęłam.
Po zapoznaniu się już z resztą Skrzatów nadszedł czas na przywitanie się z Wojtkiem. Podeszłam do niego wraz z Karolem.
Karol: Oto nasz nowy nabytek! Wiktoria Włodi, Włodi Wiktoria...
Po słowach Karola Wojtek wyciągnął do mnie swoją dłoń... To ja do niego swoją. Po podaniu sobie rąk Wojtek zaproponował, że teraz on sprawdzi się w roli " przewodnika " .


Wchodzę wraz z Wojtkiem na halę

Wojtek: Oto nasza wspaniała hala od środka! Mam nadzieję, że dobrze będzie Ci się na niej grało i trenowało tak jak mi i reszcie. - i ten jego anielski uśmiech.
Wiktoria: Też mam taką nadzieję.- również się uśmiecham.
Wojtek: A może po treningu wyskoczymy na jakąś kawę?
Wiktoria: Czemu nie!
Wojtek: To super...! - poszedł do szatni po resztę chłopaków.

Po treningu

Wychodzę z hali. Czeka na mnie tam Wojtek, więc podchodzę do niego.
Wojtek: Ooo jesteś.
Wiktoria: No jestem, jestem...
Wojtek: To jaką kawiarnie proponujesz?
Wiktoria: Znam taką jedną... Jest ona całkiem blisko, więc możemy się nawet przejśc.
Wojtek: Okej. - uśmiecha się... Ja również.

W kawiarni

Po zajęciu miejsc spojrzeliśmy w MENU.
Wojtek: Co zamawiasz?
Wiktoria: Ja zamawiam... Hmmm... Latte macchiato. A Ty? 
Wojtek: Espresso
Po dostaniu swoich zamówień długo rozmawialiśmy. Również wymieniliśmy się numerami.
Jest już późno, więc trzeba by było się zbierac. To się zebraliśmy i kierujemy się w stronę wyjścia.

Po wyjściu z kawiarni

Wojtek: Może Cię odprowadzę? - uśmiecha się
Wiktoria: A samochód... Twój tak jak i mój został przed halą... 
Wojtek: A no tak... Zapomniałem... - mówi rozczarowany i smutny
Wiktoria: Ale jeśli tak bardzo chcesz mnie odprowadzic to ok... Auta poczekają...! - zaśmiałam się...
Wojtek: To poczekają.
I ruszyliśmy w stronę mojego mieszkania.

Pod moją klatką

Wiktoria: Tutaj mieszkam.
Wojtek: Całkiem ładnie... - śmieje się.
Wiktoria: Czy ja wiem... - też się śmieje.
Wojtek: Już późno... Ja zmykam. Cześc. - po czym czule mnie pocałował w usta i zadowolony poszedł.
Ja trochę nie dowierzając w to co się wydarzyło poszłam także zadowolona do swojego mieszkanka.



-----------------------------------------------
 Jest i pierwszy! :) 
Już za niedługo drugi. Myślę, że nowe rozdziały będą w każdą sobotę lub piątek. ;)
Czytasz=komentujesz=motywujesz
Pozdrawiam! :*

4 komentarze:

  1. Super Blog ;) Pisz więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! :) Bardzo mi miło! ;) Dziękuje i pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Świetny rozdział ! :)
    Bardzo mi się podoba,będę często tu zaglądać.Ciekawie się zaczyna ;)
    Fajnie by było gdyby naprawdę w klubie mogła być jedna dziewczyna ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny ;*
    P.s.
    Informuj mnie o nowych rozdziałach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo,że komuś się podoba! :) Nowe rozdziały będą w każdy piątek, więc zapraszam. :)
      Oczywiście. Będę Cię informowac i również pozdrawiam. :*

      PS: Cieszę się, że komuś podoba się pomysł z dziewczyną w klubie dla mężczyzn. :P

      Usuń